top of page

Lektort, szerkesztőt keresel?

Bár én magam csak nem rég jutottam odáig, hogy kiadjam első könyvemet, (melynek folyamatáról fogok majd írni) az írással azonban nem most kezdtem foglalkozni. Az évek során sok olyan ismeretet sikerült elsajátítanom ahhoz, hogy szükség esetén segítségére lehessek, másoknak, akik történetíráson, könyvkiadáson törik a fejüket.

Ha te is írsz, de esetleg nem vagy biztos a történetedben, és szeretnél lektori segítséget, hogy rendben legyen a cselekményvezetés, a fordulópontok, karakterek és minden, ami egy jó sztorihoz kell, akkor keress bátran. :) Lehet novella, regény, akár forgatókönyv is, én baráti áron vállalom, hogy veled együtt a lehető legtöbbet hozzuk ki a történetedből. Ha pedig a továbbiakban szeretnéd, hogy én legyek a szerkesztőd is, annak sincs akadálya, lényeg, hogy tudjunk rendszeresen kommunikálni.

Árajánlatot és egyéb információkat e-mailben tudok adni. :) Bármely lehetőséggel szeretnél élni, keress a vilagegykonyv@gmil.com email címen vagy a https://www.facebook.com/NorisArts/ oldalon.

bottom of page